torsdag, april 05, 2007

I kväll bär det av...

... till blåkulla. Nej jag är väl inte så mycket häxa.. hoppas jag *ler*.

I lördags var det i alla fall äntligen dags för inflyttningsfest.... och ja jag lyckades hinna klart med det mesta i tid och stressade inte såååå mycket.
Men allt blev färdigt i tid (maten var lite sen bara) och det blev en jättetrevlig kväll.

På söndagen startade vi med en lååång frukost och sedan gick jag och J ut på en ännu längre promenad. Var ju tvungen att visa honom var jag kommer ifårn. Så vi tog tvärbanan till Trekanten och gick sedan därifrån ut till vinterviken, rävudden, sjöberget, upp Örnsberg, Hägerstensvägen och sedan tillbaka till Liljeholmen. En skön promenad ti ett underbart vårväder. Måste tyvärr säga att det ärlite trist att Aspudden och dess omgivning har blivit lite väl ”inne” och väldigt mycket ”lattemorsor och -farsor”.
Men det var trevligt i vilket fall som helst. Och extra kul att visa J hur fint det kan vara här söder om söder :)

Puss i påsk
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida