onsdag, mars 14, 2007

Vårvindar friska leka och viska....

Nu har våren äntligen kommit!
Får se om den har tänkt stanna... men för andra dagen i rad att vakna till solsken och fågelsång.. kan det göra en lyckligare?
Jo en sak har gjort mig lycklig...(are)...
Om ni inte förstod min lilla Lasse-flirt här om dagen så får jag väl tala lite mer ur skägget.

Efter ett par vändor fram och tillbaka kom jag och J överens om att vi faktiskt skulle försöka. Och ja... just nu försöker vi och .... hummn det går väldigt bra :) Jag är jätteglad över att få umgås med honom och jag tror faktiskt att det är ömsesidigt.

Så just nu går Em på små moln....

I morgon är det även överlämningen och tillträdet på huset för köparen... så nu behöver jag inte sätta min fot där ute något mer. Jag måste säga att det var en väldigt konstig känsla när jag gick omkring själv i det tomma huset när jag väntade på städfirman. Känslan av när jag kom in där första gången kom över mig... även känslan när vi första gången satte våra nycklar i dörren och klev in i vårt hus. Men nu är den tiden över. Mitt nya liv har börjat och jag mår verkligen bra just nu. Tycker lite synd om Jonas som har det lite motigt just nu men jag sätter mig själv i första rummet nu. Och jag mår bra, jag trivs i min lägenhet (som snart är färdig) och jag känner mig lycklig.

Så.... nu har här kommit ett litet gladare inlägg

Puss på er alla
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida