tisdag, februari 13, 2007

Lite deppigt... eller lite nytt?

Då så... tisdag är det idag och en hel helg har flutit förbi igen.
Jag hade rätt i mina tankar om killen jag har träffat. Han behövde tid att låsa in sig i ett mörkt rum och inte träffa mig. Jag kände att ju längre jag måste vänta desto mindre kommer jag tycka om honom. Så gemensamt kom vi i lördags fram till att lämna det hela till framtiden.
Det kändes som ett väldigt bra och lätt beslut... fram tills min dejt med Peter igår. En jättetrevlig kille. Snygg, äldre, smart osv.. men jag satt mest bara och tänkte på att det var fel person.
Men jag får gå efter vad min hjärna säger nu.... lämna J åt sin ensamhet just nu. Han säger att han känner mycket för mig men att det inte funkar nu. Lika så känner jag att jag inte är redo att kasta mig in i ett förhållande... och det är faktiskt vad jag vill ha med honom.
Så vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda... oss eller mig.

Ska i alla fall träffa Peter igen. Måste ge mig en chans att komma ut lite och inte grubbla ner mig i J. Och vad har jag egentligen att förlora på det?

Annars då. Lyckades bli bjuden på middag hela helgen. I fredags hos Agneta... i Lördags hos E-K och i Söndags hos pappa och Kerstin.

Nu börjar även lägenheten få form och lite mindre färg... Så jag hoppas verkligen att allt blir klart till helgen *jippie*.

Puss på er
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida