onsdag, februari 21, 2007

Lägenhetsfix och Shopping

Att åka och handla på Ikea med Ylva var en upplevelse. Det var helt klart länge sen jag skrattade så mycket.
Allt fint som jag tittade på eller kommenterade fick kommentaren: BLÄÄÄÄ vad fult, öööööö varför? Osv.
Lyckades i alla fall komma där ifrån med ett bord, en matta och lite småplock. Tyvärr fick vi inte in sängen i bilen så den får vänta några dagar. Stolarna jag hittat var slut liksom hatthyllan och skostället.

Bordet.... som går att fälla ut till:
Mattan
Innan dess hade vi även varit och köpt mina tapeter (som Tompa ska sätta upp idag.. hoppas det går bra) och smyglister till alla rummen. Just det... även kyl/frys och spis har jag köpt och hoppas få levererade inom kort.

Idag ska jag och jess åka ner till Sickla.. ska försöka få tag i lite saker till badrummet.

Kram
Em

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vi har också det matbordet, det är sjukt snyggt och praktiskt, ser inte speciellt IKEA ut heller :) // minola.blogg.se

3:56 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida