onsdag, februari 21, 2007

Är jag glad... eller?

Måste ju nästan berätta kommentaren jag fick av Ylva igår också... en av dom få jag känner som läser min Blogg (eller är ni fler där ute????). - Du låter så otroligt deppig i bloggen just nu... men det är ju absolut inget du visar.. du verkar ju vara jätteglad.

Känns lite skönt att jag utstrålar det jag oftast känner i alla fall. Visst är det motgångar i livet... tänker på min fd(?) nuvarande (?) dejt... (f-*n vad svårt det är med känslor), massa tjafs med Jonas nu om uppdelningar osv, massa strul med RK... osv.. Men samtidigt ser jag väldigt positivt på min tillvaro. Jag är glad.. och jag är en glad person.

Kram
Em

2 kommentarer:

Blogger Maja sa...

Men vilken deppig blogg man hittade på nätet. Men jag är glad att ni valt att gå varsin väg, det kommer nog i framtiden att bli bra. Passa på att ha kul nu och njut av livet.

Kramisar
Marita

1:22 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag läser din blogg! Mer sällan än jag skulle önska men jag tänkter ofta på dig och känner att jag saknar dig här på jobbet.
Det kommer att gå bra för dig, det är jag helt övertygad om, även om det strular mer karlarna(!?!?) just nu. Kram Cecilia

11:44 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida