tisdag, februari 27, 2007

Boys boys boys

Kul att se att det är folk som läser min blogg... kanske måste tänka på vilka detaljer jag lämnar ut egentligen ;)

Tänkte ta upp situationen pojkar idag... Jag tror att mina vänner känner mig nästan bättre än jag själv gör. Så jag kanske ska lyssna på dom och lägga ner det här med pojkar helt för en framtid. Men när man står där med fingrarna i godisskålen... det är så gott men så fel (jag har ju redan borstat tänderna ju). Vi får väl hoppas att ingen av mina dejter läster det här ;)

Nummer 1. Killen jag dejtade tidigare och som det har varit upp och ner med egentligen sen vi sågs första gången i november.
Jag tycker otroligt mycket om honom. Men jag vet att han inte är rätt för mig som person... och vi är absolut inte rätt för varandra som som vi båda känner just nu.
Han däremot verkar inte veta alls hur han ska bete sig. Så nu har vi kommit fram till att ska vi ses så får det vara helt neutralt och bara som kompisar. Något annat hattande och tänjande på gränser orkar inte jag med.

Nummer 2. Peter... killen som jag träffade ute i vintras och som har hört av sig sen dess. Har träffat honom ett par gånger men vet att det aldrig kan bli något mer. Skulle aldrig kunna ”känna” något annat än attraktion för honom. Borde inte träffa honom mer alls.. för det stämmer lixom inte.

Nummer 3. En kille som jag gärna vill dejta lite mer. Vi har ett stort gemensamt intresse i foto. Vet inte riktigt vad det skulle kunna leda till (om något). Men skulle gärna ge det en chans.

Nu börjar det nästan låta lite billigt va :(

Nummer 4. En kille jag nyligen träffat. Vi har ett stort gemensamt musikintresse. Tex är det här den första person jag har träffat som känner till Jesse Malin. Vi får se om det blir något.

Nummer 5. Hästen... ja. Jag har bestämt att inte nappa på hans kk-erbjudande i alla fall.

Så där ser mitt ”kärleks”-liv ut just nu.... inte konstigt att jag är förvirrad. Som sagt, egentligen borde jag släppa alla och bara bry mig om mig just nu... Men jag trånar väl också efter lite uppmärksamhet och bekräftelse. Någon som tycker om mig... tycker att jag är fin osv.

Kram
En snart glad "söder-om-söder-bo"
Em


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida