tisdag, mars 20, 2007

Framtiden hägrar...

Jaha då var det redan mitten/slutet på mars. Mycket att se fram emot kommande tiden.

  • Om en och en halv vecka ska jag ha lite inflyttningsfest... verkar som att det faktiskt kommer lite folk jag inte träffat på ett tag. Ska bli jättekul. Och jag borde verkligen få i ordning lägenheten innan så det kommer kännas skönt.
  • Sen borde våren snart vara här. Den är i och för sig det, ibland, men likväl kan det snöa nästa dag... ungefär som idag alltså.
  • Vad har jag mer... jo allsvenska premiären närmar sig. Tyvärr är det ju lite struligt i Bajen just nu... ni har kanske läst om att Thom Åhlund hoppade av som assisterande tränare.
  • Två konserter är inbokade... Within Temptation och The Ark.. båda med bara ett par dagars mellanrum, men det ska bli jättekul.
  • Återträff med Jaya-gänget hemma hos Tobbe.
  • Och ja... pojken också... Lilla J funkar det fortfarande bra med.. Tyvärr känner jag mig fortfarande lite osäker och vågar liksom inte riktigt tro på det... Men jag är väldigt glad och hoppas att det kommer funka lika bra även i fortsättningen. (ja jag vet att du läser här ibland... men tänk på att det är här jag vetilerar mina tankar, det är inte så att jag undviker att prata med dig om dom).
  • Jooo... en sak till. Hade medarbetarsamtal igår och fick en trevlig liten löneförhöjning också :)

    Allt gick bra med försäljningen i torsdags också.. så nu har vi inga ärenden kvar i Vällingby. Nu är jag söderbo till 100% :)

    Puss på er alla
    En vårglad
    Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida