måndag, juni 09, 2008

Så var man ensam då…

äää så farligt är det inte. J är nere i Malmö och hälsar på sin ”bästis” medan Em är hemma själv med alla kissarna. Lite mindre än en vecka är min lilla kille nere i södern och roar sig medan Em får hå hemma och våndas. Nja nu hör inte ”våndningen” ihop med att han är borta utan mer och ett ev supererbjudande jag kan komma att få under veckan.

Annars ska jag fortsätta min superhårda träning. Nej jag skojar inte. Har haft en lektion med min PT (personlig tränare) och ska ha nästa om en dryg vecka. Och innan den lektionen måste jag ju ha förbättrat mig sen sist, vilket jag faktiskt jobbar stenhårt på.

Så gör så att ni håller tummarna för mig, så kanske jag kan berätta något i slutet av veckan.

Heja sommaren!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida