måndag, juni 09, 2008

Festivalsommar... Arvika blev det visst!!


Vad har Em gått och gjort? Eller vad har Em och J gått och gjort ska man väl säga… Jo bokat festivalbiljett till Arvika!!
Eftersom det inte blir något Hultsfred för mig så känns det helt rätt att åka till en annan festival. Eller ska jag vara helt ärligt… det känns skitnervöst. För det första kan jag Hultsfred utan och innan efter att ha tillbringat 10 festivaler där. Och för det andra känns det superläskigt att behöva campa igen. Jag har inte bott på festivalcamping sen 1996… och då sa jag att det var sista gången. Men jag har ju J med mig. Så det kommer nog gå jättebra.

Det jag verkligen ser fram emot är Kate Nash och Death Cab For Cutie som gör sina enda (?) Sverigespelningar i sommar just på Arvika.

Så heja Em… och J… och Arvika J

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida