onsdag, april 23, 2008

I'm short but perfectly shaped

Som vanligt har jag varit jättedålig på att uppdatera... men nu kommer nog en radda med inlägg :)

Väl hemma från Porto fick jag och J en lugn lördag som förberedelse inför en konsert på söndagen. Andra gången jag ser James Blunt. Första gången måste ha varit 3-4 år sedan och då tillsammans med Anna-Karin och då hade jag knappt hört något av honom. Nu ett antal år senare, samma lokal, helt annat band men faktiskt... riktigt bra.

Han sa en sak på scen som verkligen har fastnat hos mig... En beskrivning av en av bandmedlemmarna;
He’s short but perfectly shaped.
Ett statement jag tror jag ska börja köra med.


...
I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice.
Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.

And maybe someday we will meet,
and maybe talk and not just speak.
Don't buy the promises
'cause, there are no promises I keep.
And my reflection troubles me,
so here I go.
...
Lyrics Same mistake - James Blunt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida