fredag, december 21, 2007

Hemma hos mig!

Tänkte passa på att lägga upp lite bilder från min härliga lägenhet. Tradera-/blocketfynd i kombination med nya saker...


Min lampa som har funnits i mitt hem sen jag var nyfödd


Bord hittat på blocket för 750:-. Äkta 50-tal... med fin Perstorpskiva



Hylla, traderafynd, som jag "slängde med" när jag köpte tv-bänken. Tror jag gav 50:- för den



J:s mormors gamla fina kryddburkar som jag fick.



Min nya soffa från EM. Tror jag gav 8000:- för den. Ni ser också min underbara fondtapet i vardagsrummet. En av de dyraste investeringarna i lägenheten. 795:-/rulle (och det gick åt tre rullar)



Soffbord, hittat på blocket för 700:-. 50 tal i teak.



Tv-bänk (eg hallmöbel), även denna från tradera. Tror slutsumman var ca 450:-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida