onsdag, november 21, 2007

I kväll är det Lasse W


Äntligen!

Konserten jag väntat på i ett halvår.

Förväntningarna är höga och det är knappt jag kan sitta stilla på min stol nu på jobbet.

En rolig och, sorry J, men lite romantiskt är det faktiskt.... ;) sak är att när jag och J hade vårt brejk i våras så sa jag till honom att även om vi inte kommer att ses förens vintern vill jag träffa honom på en konsert den 21/11. Då hade jag precis köpt två biljetter till konserten och kände att det här verkligen är en spelning som jag vill se tillsammans med honom. Oavsätt var i livet vi båda skulle vara vid just den tidpunkten.

Nu ska vi dit, tillsammans, som ett par. Även om det var förhoppningen när jag köpte biljetterna vågade jag ju inte tro att det faktiskt skulle vara så :)


Heja Lasse!!!

Kram
Em
Jag ger min själ till händerna som ger och inte rycker
Jag sällar mig till hjältarna som gör och inte tycker
Hon var allt, hon var sin
Hon var den vackraste person jag hade träffat någonsin
Bli kvar här med mig, bli kvar här med mig
Vi behöver ingenting om vi kan starta på noll
Men jag har ett rum några kvarter härifrån
Hon sa: Ta min hand, jag följer dig
Vi ska åt samma håll, härifrån
Ta min hand, jag följer dig
Vi ska åt samma håll

1 kommentarer:

Blogger YL sa...

Jag skrev faktiskt i min blogg före jag läste din. Lite komiskt att vi båda just citerat låttexter :)

12:25 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida