onsdag, november 21, 2007

Nordic ARIS Process Days 2007

Då är en otroligt hektisk vecka till slut över.
Det började redan förra söndagen med att packa väskan för en veckas bortavarande. Behöver jag säga något om att det är svårt att packa en någolunda liten väska med kläduppsättningar för ”nordisk konferens”, ”galamiddag” ”vanlig jobbdag” ”oömma kläder för utställning” ”utställningskläder” ”utemiddag i Arboga”. Nåväl jag tror jag lyckades ganska bra även om väskan blev både tyngre och fullare än vad jag räknat med.

Men i alla fall.
Måndagen blev det jobb till tio på kvällen, sen åkte jag hem till J och däckade.
På tisdagen började stressen inför NAPD (Nordic ARIS Process Days) ute på Radisson SAS Arlandia.
I vilket fall som helst, att berätta precis allt som hände från tisdag kväll till torsdag kväll skulle trötta ut vem som helst.
Konferensen blev otroligt lyckad.
Em fick faktiskt en inbjudan till privat efterfest när kvällseventet på onsdagen var slut... men tackade vänligt men bestämt nej (och fick sårade blickar hela torsdagen)
Den sammanlagda tiden att sova undet dessa dagar understeg 12 h (på 3 nätter)

Här är några bilder från eventet!


Rob Davis BPM Masterclass

Middag på HAGA forum


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida