onsdag, november 21, 2007

Ragdolls, ragdolls och ännu flera ragdolls!!!


...det stora, otroligt häftiga och aldeles aldeles underbara... Den internationella Ragdollutställningen *tadaaaam*

Efter över ett halvårs planerande, lika många dagar då jag velat hoppa av allt som när jag längtat efter den här dagen, ja så var det faktiskt över.


Då jag inte är 100 på vilka som läser här kan ni istället höra av er till mig om hur arbetet innan/efter har gått, RK och SRC (eller heter dom SCR ;) ). Men en liten rolig sak som jag fick höra efter var att vissa hade misstrott att jag skulle klara av att hålla i informationen och entrén på utställningen. Precis hemkommen från ett uppdrag som arrangör av en 250 deltagere stor konferens med företagsledare från de 100 största företagen i Norden kändes det inte ens som något negativt utan ännu ett sätt att få någon annan att framstå på negativt sätt... men som inte hade någon grund alls, eller jag kanske gjorde bort mig helt trots ingen sa något... neeeej tror inte det.

Utställningen då. Jo helt otroligt. Över 160 raggisar från norden. Så vackert!!! Sitter nu och skriver en artiklen om detta och lägger ut den här när jag är färdig.

Vi i RK gick in för att vara trevliga och hjälpsamma mot precis alla och jag tror vi lyckades. Diskussionerna på kattforumet gick varma efter helgen:

"Eftersom ingen skrivit nåt så tänkte i alla fall jag skriva här att jag tyckte det var en jättevälordnad utställning med vänliga och hjälpsamma människor, jättekul!"


"Jag instämmer!!!! Det var en kanon dag!!!!!"

"Ja, vilken fantastiskt välordnad utställning!!Hjälpsamma och trevliga människor ( tack alla för vänligt bemötande mot två bortkomna skåningar!) och proffsigt skött alltsammans. Jätteroligt att se så FINA katter och ragdollälskare av alla slag . Tack alla!"

"Håller med ovanstående!Jättetrevlig utställning på alla sätt och vis!"

"Jag är också supernöjd med dagen! Otroligt välorganiserat och proffsigt! Och så vackra katter!!"

Bifogar lite av Ericas vackra bilder från helgen.

http://www.ragdollklubben.com/bilder/ragdollutst/album/


Alla bilder och resultat finns på
www.ragdollklubben.com

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida