onsdag, december 12, 2007

Natten går tunga....

Jag förstår inte vart veckorna försvinner!!!
I morgon är det lucia och sist jag skrev... ja då hade jag inte ens varit på Lassekonserten!!

Så... För att sammanfatta i några korta ord... Lasse var fantastisk, sen blev kanske inte hela upplevelsen vad jag hade hoppats på, men ibland sker missförstånd. Konserten i sig höll på i över två timmar och jag njöt av varenda minut!!!
Jag njöt så mycket att jag för en dryg vecka sedan köpte två biljetter till kommande sommarturnén, på Zinken :)

Annars har dagarna rullat på, utan att egentligen göra så mycket har tiden bara sprungit iväg.
Snart är det jul, som ska firas med Jessica och Anders. Ska bli trevligt. Men visst känns det konstigt att inte fira med familjen; Janne och Kerstin... den julen som var förra året vill jag inte uppleva igen, sorry; Mamma... ville inte fira jul i år heller, så det får bli att vi ses på juldagen; Pojkvännen, ja han vill fira en traditionell familjejul, vilket jag verkligen önskar honom... även om jag självklart kommer att sakna honom.

Om en vecka är det julbord med jobbet... Pontus By the Sea ska besökas av ett gäng glada IDS:are, vi får väl se om det blir några skandaler!!! *hihi*

Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida