torsdag, november 08, 2007

Tack för din ärlighet vännen!!

Tack YL. Du finns alltid där. Du säger alltid de saker du verkligen menar... och ja jag vet att jag kan lita på dig till 100%. Det är därför jag åker med på tokigheter du föreslår :) Tack!

Börjar känna mig otroligt stressad inför nästa vecka. En vecka som innebär jobb 24-7 praktiskt taget från måndag till söndag. Och hela veckan är inte jobb-jobb.. helgen är RK-jobb. Men det ska bli kul. ProcessDays, vår nordiska konferens med jobbet är större än någonsin. Det ska bli jättekul att få vara med om. Ragdollhelgen är den första internationella ragdollutställningen... så även det ska bli skitkul. Sen att det finns irritationsmoment på båda ställena, ja det får man väl räkna med.

Jag vet inte om jag tidigare har skrivit om den snälla killen på ICA som Birgitta skrek att jag inte fick prata med i somras? .. han är i alla fall jättetrevlig, men inte alls på ett flirtigt sätt. Tom chefen (min alltså) var med någon morgon när jag handlade och höll med om att han bara är genuint trevlig.... Men idag fick jag frågan om jag inte skulle komma förbi skivmässan på lördag så att han kunde få bjuda på en fika. Säkert helt oskyldigt i och för sig... men det är alltid kul att känna sig uppskattad . Jag tackade för erbjudandet och sa att jag och pojkvännen skulle på konsert så tiden fanns inte till.

Puss på er
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida