onsdag, november 21, 2007

Uppladdning inför helgen

Fredagen tog vi en riktigt lugn dag på jobbet. En låååång morgonfika, lunch på gondolen och sen försök till jobb på eftermiddagen. Behöver jag säga mer än att det var en skön uppladdning inför helgens bravader.

Rödögd, okammad och osminkad Em på Gondolen på lunchen.

Sen var J jättesöt och kom ut till Alvik och tog en fika med mig innan jag åkte iväg. Förutom våra brejk har vi inte varit ifrån varandra så här mycket sen vi träffades... typ... :)

Och jag måste säga att det har gått ok... men jäklar vad jag har saknat honom ibland. Saknat att prata med honom och bara vara nära. Jag vet att det går upp och ner mellan oss. Men sista tiden har det varit riktigt bra och jag känner mig väldigt trygg med J. Hoppas bara att vi båda kan komma till freds med våra respektive jobbsituationer (tar det i ett annat inlägg... mycket som ska ut nu ju ;) ) och verkligen kunna slappna av ännu mer tillsammans.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida