onsdag, april 11, 2007

Bland kycklingar, Jesu lidande och .. Dif???

Då är helgen för äggknackning, godisätning och Jesu lidande till över. Jag och J tillbringade skärtorsdagen med att jobba, äta lite middag och inviga sunkhak nummer 3 i Årsta. Tror vi hamnade på någon stammis plats och fick en hel del blickar på oss. Men det var trevligt att se vad mna har för ställen i närområdet.
Senare på kvällen tog jag Ami på kvasten och bar mig av till blåkulla... tror inte att J märkte något men det är ju en resa som görs varje år, oavsätt om man har sängsällskap eller inte :)

Fredagen blev väldigt konstig måste jag säga. En allsvensk premiär, sedd på råsunda där inget av laget var mitt älskade Bajen... hur gick det egentligen till??? Jag är fortfarande inte helt säker... men jag tror att J var inbalndad. Han håller på Djurgården och har kompisar i BP. Så på något sätt, av respekt för mig tror jag faktiskt, hamnade vi i BP:s lilla klack.
I vilket fall som helst var det en kul match, jätteroligt att se att BP faktiskt har en plats i Allsvenskan. Sen att Djurgårdens spel var uselt.. ja det gjorde det hela ännu roligare.

Tidigt lördag morgon tog vi tåget till Enköping för att hälsa på Anders och Jessica på Anders familjs landställe. En trevlig men kall helg spenderades där.

Hem på söndag eftermiddag och tokgosade med katterna som börjar vänja sig vid att matte inte är hemma varje natt längre.. mina stackars bebisar :(

Nu är väl våren här... eller

Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida