onsdag, maj 23, 2007

Till J

Ja jag kan nog ta och fortsätta skriva här om dig och mig J. Jag vet att du läser och jag tror att du vet att jag skriver.

J, jag är glad över att vi pratade igår. Det är så många varför som finns. Men jag tror vi börjar förstå varandra mer och vi båda är nog lika frustrerade över att vi inte har pratat om det.

Jag är fortfarande otroligt osäker på dig. Osäker på om du över huvud taget vill ha ett förhållande som leder någon vart i framtiden, med mig eller med någon annan? Och var är ditt slutmål? Sådana saker känner inte jag att jag kan fråga idag. Och jag har absolut inte kunnat fråga det tidigare.

Men jag saknar dig vid min sida... jag blev glad att höra din röst. Vad som händer i framtiden.. ja det får vi se. Jag hoppas... men jag vågar inte hoppas för mycket. Vi har ju försökt och det gick ju som det gick...

Saknar dig
Puss
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida