torsdag, oktober 05, 2006

Is there life on Mars?

Nu är det länge sedan igen. Håller på att tappa flytet lite på skrivandet.

Läget i livet är följande:
Bebisarna växer och mår bra. Tigo (Vertigo) är tingad av två underbara personer. Han kommer bli så bortskämd. Sweet ska få en besökare idag och en tjej kommer och tittar på Honey på lördag.

Katterna. På måndag kastreras Curry, lillgubben då. Hetfield fick urinvägsinfektion och var hos doktorn igår. Han var jätteduktig och skötte sig så bra. Nu går han äta medicin i 2 veckor.

Träningen går bra. Håller mig på 3 pass i veckan och börjar nu känna av bra resultat. Laddade in lite nya låtar i min MP3-spelare igår, lite mer upp-tempo hoppas jag det blev :-)

Jobbet rullar på. Det är en hel del att göra men jag börjar komma in i det bra nu.

Livet i stort. Nja hösten är här och jag som knappt trott att sommaren börjat. Men än så länge kan jag nog njuta av några fina, varma dagar.
Var på Bajen-Malmö i måndags. Stod i klacken men Jonas och folk från hans jobb, det var chefen som hade frågat om vi inte ville följa med.
En usel match men med snygga mål!

Boken jag skrev om i förra inlägget är snart slut (jobbigt när jag åker så kort sträcka på tunnelbanan nu... tar så lång tid att läsa ut böcker) men fortfarande så jäkla bra.

Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida