måndag, september 04, 2006

Ännu en vecka har gått. Och vilken vecka.


All ledig tid har gått åt till att titta ner i bolådan på dom små, små liven. Helt otroligt vilka instinkter dom har redan nu. Tyvärr somnade nummer 6 in i tisdags. Men det var något fel på honom och hellre nu än om ett par veckor. Så han sover nu sött i vår trädgård. Sov gott lilla Memory du kommer aldrig bli glömd!

Pia och Agneta var över igår och hjälpte mig med könen på dom. Så nu ser det ut att vara en pojke, brun bicolour.
Två bruna colourpointflickor.
En blå bicolourflicka och
en brun mittedflicka.
Det kommer nog bli otroligt svårt att släppa lilleman (som bara vägde 55g vid födseln och gick ner till 41 första dygnet), som nu är en tjej... men hon kommer nog alltid heta lilleman. Den lilla kämpen har gått upp mest av alla procentuellt under veckan och är en riktig fighter.

Annars har veckan varit lugn, förutom matchen i måndags *suck*.
Ja ni vet ju alla vad den handlade om. Jäkla idioter som kan förstöra så mycket för så många!
Där rök även den lilla chansen att vi skulle vinna i år också. Måste ju säga att Djurgårdssupportrarna var ju inte mycket bättre. Redan innan matchen försökte dom komma in till oss på Östra genom att storma avspärrningen... och när det inte gick så blev det myntkastning (har fortfarande en liten bula i huvudet). Fy F*n

Jonas var i Barcelona i helgen och jag skulle jobba med tidningen, väldigt svårt när jag har datorn i sovrummet nu och blicken bara söker sig till bebisarna. Men en bit på vägen kom jag allt... och jag har hela veckan på mig.

Var ute och tog en, eller flera om jag ska vara ärlig, öl med Jessica och hennes boy i lördags. Ganska skönt att komma hemifrån trots allt. Hade jordens flyt att ta mig hem på natten. Tunnelbanan kom precis när jag kom ner till Medborgarplatsen och bussen stod inne när jag kom fram i Vällingby.
Sen kom som sagt Pia och Agneta över i söndags och Curry åkte med Pia ner till Vadstena för en dejt. Enligt de senaste rapporterna går det visst lysande.

Kram på er
Em

Dagens bästa: den otroligt spännande boken jag läser; den gåtfulle fotografen av Douglas Kennedy

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida