torsdag, september 28, 2006

Bebisarna har invarderat vardagsrummet!


Jäklar vad dagarna och veckorna springer fram. Om ett par dagar är det oktober... och jag som fortfarande inte har fattat att sommaren redan har varit här.

Livet rullar på för fullt. I söndags fyllde bebisarna 4 veckor. Det betyder att jag ska skiljas från dom redan om 8 veckor. Jag tror faktiskt inte att det kommer att gå :-(
Lilla Vertigo ska få besök på lördag. ÅÅÅ vad jag hoppas att tjejen som är intresserad av honom verkligen gilalr honom. Tror att han kommer få det toppen där.
Dom andra har jag inte riktigt börjat ”utvärdera” ännu. Men som jag skrivit tidigare komme rnog Wee (Yahweh) att vara så svårt att släppa. Vilken kämpe hon är. Minst av alla men först på allt. Först att öppna ögonen, att rymma ur bolådan, äta torrfoder, kissa på lådan, bajsa själv osv. Hon är så otroligt söt också. Se bilden
I morse när jag kom ner till bebisarna hade alla bajsat själva. Tänk vilken lycka att se en liten kattunges första riktiga korv :-)

Jag har äntligen kommit igång med träningen. Eftersom jag vill hem så fort som möjligt efter jobbet har det än så länge bara blivit på luncherna (toppen att ha den möjligheten), men 3 ggr/vecka har jag kört. Duktigt va!

Läser en superspännande bok just nu, tips till alla bokmalar, som heter Tyst gisslan och är skriven av Jeffery Deavers.

Just det.. idag beställde jag kastreringstid för Curry. Nu orkar vi inte mer och han ser förskräklig ut, så smal och ingen päls... min stackars lilla gubbe. Så om en och en halv vecka ryker kulorna.

Kram på er alla
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida