fredag, augusti 01, 2008

Ett år

Ja idag firar jag och J ett år. Eller ett år ”på riktigt” eller ”sammanhängande”.
Ett år som kanske började lika knackigt som ”det oriktiga” slutade men som mer än väl har tagit sig.


Vi är fortfarande väldigt olika och det gör både att vi utvecklas och utmanas. Jag tror att vi under det här året har börjat förstå hur vi ska vara tillsammans utan att såra den andra personen. Visst har vi haft våra stunder där vi båda har känt att vi håller på glida isär, eller haft bråk som vi inte trott vi skulle kunna reda ut. Men dessa stunder har varat i ett par timmar… och jag tror vi båda ser på vad vi kan få/ha som så mycket viktigare och bättre än att lämna allt för ett missförstånd (som det nästan alltid är).

Jag är så lycklig att jag har fått det här året att utvecklas tillsammans med J. Jag hoppas att vi kommer få fira många årsdagar tillsammans.

Puss på dig min J

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida