måndag, september 08, 2008

Nytt steg i karriären


Ja då kanske jag ska vara duktig och berätta om att jag fått nytt jobb.
Eller rättare sagt, jag har börjat på nytt jobb. Är nu mitt uppe i min tredje veckas introduktion och huvudet börjar nog komma lite ikapp :) I somras sa jag upp mig från IDS då jag hade fått detta erbjudande, som jag absolut inte kunde tacka nej till. Min nya tjänst heter produktionsassistent. En väldigt luddig titel men den består i att jag kommer att jobba med praktiskt reklamproducerande på en inhouse reklambyrå, typ. Företaget, ja det är restauranggrossisten Martin Olsson. Och jag sitter på deras huvudkontor i Årsta, dvs en promenad på ca 15 min från mig, kan det bli bättre?


Däremot har jag även fortsatt lite extrajobb på IDS under hösten. Ska väl få ändan ur och skaffa F-skattsedel snart, men än så länge blir det löneutbetalning på tim-basis, helt ok i alla fall.
Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida