tisdag, september 25, 2007

Höstdepp redan slut?

Så... nu tror jag att lite av höstdeppet (det initerade... ) börjar släppa.
Det mesta är riktigt bra just nu. Går omkring med ett leende på läpparna och njuter av att det ibland kommer några fina soliga dagar.

Tänkte bara försöka förklara lite vad jag skrev förra veckan ang J.
Jag vet att J tycker om mig... och jag honom. Vi har snart känt varandra i ett år och han är utan tvekan en av dom som känner mig bäst just nu... vi kan prata om allt... allt känns så lätt. Men samtidigt så läskigt och svårt. Jättekonstigt :) Allt är så nytt men ändå så invant. Det är bara förvirrande. Och vanligen tänker jag inte så mycket på det... eller vanligen tänker jag inte alls på det. Men när tankarna börjar flöda hamnar tankarna på honom och mig i centrum. Just för att han betyder väldigt mycket för mig :)
Så.. jag ville inte på något sätt insinuera att jag inte litar på honom eller tror att han inte tycker om mig.. utan bara mina egna konstiga funderingar kring kärlek, livet i stort osv.

Annars då?
Jo igår var det derby AIK-DIF... och avgörandet kom från oväntat håll... Mitt älskade Hammarby slog Elfsborg, det blev 1-1 i derbyt och då ser tabellen ut så här:


Helgen var lugn. Mycket tid tillbringades framför datorn med tidningen. Förutom ett par timmar ute på Grimsta och matchen mellan BP och Halmstad (1-1) som var riktigt trevlig.


Kram på er alla
Em


PS som sagt... glöm inte att regga er på Facebook. (nu har till och med chefen hittat mig där... så det blir inget facebookande på arbetstid *ler* )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida