torsdag, juli 05, 2007

Tidsfördriv

· Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
· Humör just nu? Lite seg, men ganska glad ;)
· Favoritgodis: Lakrits
· Nåt du absolut inte äter? Kött, fågel
· Kläder just nu: Jeans, vit tröja och stickad svart-vitrandig stickad tröja över. Ett par vagabondskor (högklackade) som jag håller på att gå in
· Musik just nu: Dropkick Murphys i ipoden
· Vad sa du senast? Nej det är dom inte (till en kollega som undrade om de andra var tillbaka från lunchen)
· Sommarplaner: Jobba och njuta av sommaren i Stockholm
· Fisk eller badkruka? Fisk, om jag kommer i vilket jag inte gör om det är kallare än 24grader
· Hur många kuddar? 5 ;)
· Favoritväder: Sommar, sol, varmt
· 3 saker att ha på en öde ö: en bok, vatten, ipoden
· Spelar du nåt intrument? Nix..
· Morgon- eller nattmännsika?
Jättemorgontrött (hihihi) men samtidigt inte alls pigg på kvällarna
· Spara eller slösa? Hummn... lite av varje men mest spara
· Vem är viktigast för dig?
Familjen, nära vänner, mina katter
· Bästa film? Bara en film alltså... Den Gröna Milen
· Finns det liv på andra planeter?
Det måste det göra!
· Kommer du ihåg din första kärlek? Japp
· Älskar du honom/henne fortfarande? Nej du... inte ett dugg
· Tror du på mirakel? Ja
· Ser du dig själv som tolerant mot andra? Ja men samtidigt kan jag vara väldigt kritisk ... men då skall något ha skett.
· Hur många barn vill du ha? Ett, tror jag
· Bio eller promenad? Promenad som avslutas med bio eller bio som avslutas med promenad
· Är du kittlig? Nix, pappa lärde mig att man inte behöver vara kittlig, så det är jag inte nu
· Snarkar du? Nej och har du hört något annat har du inga bevis att ge mig
· Stjärntecken: Lejon
· Rädd för insekter? Spindlar är läskiga och kackerlackor bläää ..
· Äckligaste djuret? Spindlar... stora med håriga ben!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida