torsdag, juni 14, 2007

KORN är incheckade!

Jobbar just nu mitt andra pass på festivalen. Första passet här på artistincheckningen igår var bland det lugnaste jag varit med om... men det hoppas jag ska vägas upp nu under dagen.
Började direkt när jag hade gått på klockan åtta att checka in hela KORN med familj, crew och band (ok ok.. bandet låg och sov och jag pratade bara med turnéledarna... men i alla fall.

Mina nya jobbtider blev klart bättre än vad jag hade hoppats på. Fick nämligen telefonsamtal från en tjej i måndags som undrade om jag hade lust att byta två av hennes pass... så nu jobbar jag
Ons: 08-16
Tor: 08-16
Fre: 16-00

Och hela lördagen är jag ledig... heja :) Nu ska jag se Säkert!, The Ark, Billy Talant, Sabaton, Anna Thernheim mfl.

Sköt om er
Puss
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida