tisdag, juni 26, 2007

Hoppat snaps och druckit grodor

Helgen med midsommar och allt där kring har nu passerat.

Vi började med ”förfest” och generalrepetion på onsdagen. Vi skulle ju lära Marielle den svenska midsommartraditionen. Det gick bra.. vi åt, drack och blev fulla... Fick en trevlig överraskning med en söt pojke som kom med mig hem...

På torsdagen var det segt som sjutton att ta sig upp ur sängen och sitta hela dagen på jobbet. Sen satte jag mig på bussen till landet.

Vi hade en väldigt trevlig midsommar.. fram till dess att alla, som vanligt, druckit lite för mycket. Pappas sambo och jag hamnade i ett jättegräl vilket ledde till att vi inte pratade något mer (nu ska vi träffas om en vecka så vi får hoppas att vi reder ut det).
En väldigt speciell person fick ta emot ett telefonsamtal från en väldigt upprörd Em. Personen väljer då att dagen efter åka hem och tillbringa resten av helgen med mig. Tack!!! Det betydde otroligt mycket. Och som de flesta som känner mig vet är jag inte den som blir arg lätt... eller som gråter... Vilket jag gjorde. Du ska veta hur mycket det här betydde... tack.

Sen var det redan måndag igen... och i dag tisdag. Jag ska träffa ”hummrarna” och äta middag och nalla på deras taxfree sprit.

Snart kommer Hultsfredsbilder upp... jag ska bara se vad jag gör resten av veckan. I morgon ska jag antingen besöka Tigo eller gå på Bajen-Göteborg. Sen lät det som att det skulle bli fest på jobbet.. men det verkar visst inte säkert ännu. Så om inte innan kommer dom till helgen.

Vi hörs snart
Puss & Kram
Em (dagen till ära iklädd kjol, sandaler... och stickad tröja ;))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida