söndag, juni 17, 2007

festivalområdet lämnat för sista gången 07

Jaha... då var den här festivalen slut.
Samtidigt som det som vanligt känns vemodigt känner jag en liten lättnad att åka hem. Och i år tar jag med mig de här erfarenheterna (gällande konserter mm kommer jag skiva mer när jag kommer hem.

  • Ola Salo är fortfarande KUNG av Hultsfred
  • Säkert! gjorde årets bästa spelning
  • Ansvariga på Aristservice (där jag jobbade) suger hårt...
  • Em kan inte fyllehångla med någon på Hultsfred utan att jämföra denna med J
  • Em KAN börja dricka öl till frukost (om det med frukost räknas måltid även vid klockan 13:00)
  • Banditchefen är en fyllkaja ;) och sjunger falskt... (i en knarrande luftmadrass)
  • Bokaren för de svenska banden gillar inte Takida.. eller varför får de annars inte spela på H i år????
  • Det är minst 2 för få Hawaii-band (största scenen brukar ha 4 band/dag)
  • Em har inte varit ute vid Atlantis i år...
  • Hultsfred är en liten stad med stora avstånd... man kan visst inte gå till Metropol...

så... visst har jag lärt mig en massa...

Jo just det... det regnar varje festival... + Em bränner sig varje festival :) och lika i år!!!!

Natt natt
Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida