måndag, juli 23, 2007

Annars då...

Ja hur står det till med Em annars.
Annars vad?

Annars förutom att det är sommar... fast det inte märks utanför fönstret?
Annars förutom att jag sitter på jobbet (självvalt i och för sig) och ”sliter” medans alla andra har semester?
Annars förutom att jag har en obehagskänsla i magen som vägrar att försvinna?
Annars förutom att jag håller av en person så mycket att det faktiskt gör ont?
Annars förutom att jag inte vågar, inte vågar hoppas för mycket igen?
Annars förutom att jag har kommit fram till att min kroppsuppfattning nu är skevare än någonsin tidigare?
Annars förutom att jag är sjukt trött på klubbarbetet och den olust det sprider kring sig?
Annars förutom att jag känner att vissa saker bara rinner ifrån mig?

Jo annars är det bra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida