måndag, juli 23, 2007

Potter, Parkteater och Pårta

Så har ännu en helg passerat

Fredagen tillbringades på bio.. barnfilm blev det, eller barn och barn... Jag och J var och såg Harry Potter. Den var riktigt bra, det var i och för sig ett par år sedan jag läste just den boken, men den kändes bra :)

På lördagen lyckades vi äntligen få en liten glimt av sommaren med värmen som brukar finnas på plats.
Tog med oss en otroligt god matsäck och bar oss ut till djurgården och en parkteaterföreställning. En riktigt trevlig kväll helt enkelt.

Igår åkte jag ut till E-K och Patrik för firande av E-Ks födelsedag. En trevlig tillställning med god mat, kubbspel och goda bullar :) Nästa år fyller hon 40... vi får väl se vad som händer då *ler*.

Den här veckan är jag helt själv på jobbet... försöker få en massa gjort men det är svårt att hitta inspiration när man inte har någon runt omkring sig. Hade funderat på att gå ner och träna på lunchen men tyvärr känns varken hals eller huvud helt ok just nu, så jag får nog vänta tills i morgon och känna efter hur jag mår då.

Kram
Em

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida