måndag, juni 11, 2007

Äntligen dags för de mörka småländska skogarna igen!!!

Så blev det så trots allt att jag kommer ner till Hultsfred. Fick mina jobbtider i elfte timmen men är riktigt nöjd. Missar bara två band jag gärna velat set... Anna Ternheim och Billy Talent. Men det betyder att jag kommer kunna se Säkert, Flogging Molly, Svenska Akademin, The Ark, Evanescence, Pet Shop Boys, kanske ska försöka se Sabaton igen.
Övriga intressanta akter är: Sophie Zelmani, Mando Diao, Gooses, Tunng, Taxi, Taxi!, Salem Al Fakir, Bring Me The Fucking Riot... Man, Consequeces, Mohair, Lisa Miskovsky, Manic Street Preachers, Hafdís Huld, The Doits, The Lionheart Brothers.

I morgon bär det i alla fall av ner mot Småland, destination Hultsfred! Får se om jag har möjlighet att skriva något under veckan.. men annars kommer en fullständig rapport när jag kommer hem. Behöve rni ha tag i mig.. jag finns på mobilen (utom under passen jag jobbar).

Kram
Em the Rocker (nja nästan i alla fall)



PS mitt nya teleobjektiv är på väg hem... håll tummarna att jag får det innan vi åker bara *nervöst*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida