tisdag, september 18, 2007

Så blir saker och ting sällan som man tänkt det

Istället för en massa jobb, besök i Linköping osv blev tor-lör tillbringade praktiskt taget på badrumsgolvet. En fruktansvärd magsjuka.. jag som hatar att spy :(
Snälla J stannade hemma från jobbet på torsdagen för att vaka över mig. Jag är så otroligt tacksam för det... har nog aldrig varit med om något liknande. Tack du underbara!!!

När jag i alla fall sent på lördag eftermiddag orkade ta mig upp ur sängen var det mest att bara klä på sig och åka över till A & J och deras inflyttningsfest. Lite mat och snack och tittade på hur dom hade gjort i ordning i huset.
Kvällen slutade med att YL körde hem mig, helt utslagen, och J.

Söndagen blev en riktigt ”praktisk” dag i tvättstugan... Passade på att ta med ”lite” av J:s kläder också så vi fyllde maskinerna (till bristningsgränsen nästan). Tvättstugan är spännande... eller hur J
Tog sen en liten promenad till Globen där jag äntligen införskaffade en otroligt snygg dataväska :)

Nu är det i alla fall en ny arbetsvecka (som också kommer flyga förbi), magen är bättre (men inte bra), fullt upp med Trasdockan, umgås med J (som nu ska börja spela fotboll för fullt igen så det blir att ta tillvara på stunderna ihop... som jag tycker så mycket om).

Kram på er
Em

Fin Va :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida