tisdag, september 11, 2007

Em = trist :)

Nu har jag blivit skälld på att bloggen är tråkig. Men så är det ju... just nu mår jag bra och då finns inte inspirationen att skriva på samma sätt som tidigare.
Men jag ska försöka :)

Det ser ut att bli en otroligt hektisk vecka framför mig. Men det ska nog gå bra i alla fall.
Ska bli färdig med tidningen, ytterligare ett nummer utan material som täcker upp. På lördag ska vi tidigt tidigt på morgonen åka ner till Linköping för ett medlemsmöte och föreläsning och sen ett par timmar styrelsemöte.
Sen blir det tåget upp till Stockholm igen för inflyttningsfest hos A och J i deras dyra villa ;)

I fredags var jag och J över hos Agneta och Björn på middag, tacos, och en massa vin. Men på något konstigt sätt fick vi i oss både en massa god mat, gosade med katterna och drack och pratade, utan att vara helt förstörda på lördagen (vilket lätt kan ske då det blir sent och mycket alkohol).
Istället åkte vi in till stan och gav oss ut på jakt efter kläder till Em... har ju lite problem att kunna ha mina gamla kläder som till största delen sitter som hösäckar på mig.
Hittade i alla fall en kjol, ett par byxor, en tröja, träningsbyxor och igår kunde jag (äntligen) lägga till en jacka till samlingen också.

Puss och Kram
Em


Träningsbyxor!

PS missa inte att regga dig på Facebook... :)
PS 2. Y... Lycka till på fredag!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida